Chatbot Orange, część I

Chatboty i AI poprawią jakość obsługi klienta

Sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe pomagają zrewolucjonizować wiele zróżnicowanych zadań we wszystkich gałęziach przemysłu, od linii produkcyjnych po sprzedaż detaliczną online. A dzięki technologiom takim jak automatyzacja procesów robotycznych (RPA) i chatboty, AI szybko podbija coraz to nowe sektory świata biznesu. Akceptacja dla zastosowania AI w codziennym życiu konsumentów stale rośnie. Coraz powszechniej stosuje się urządzenia i aplikacje obsługujące AI, od inteligentnych urządzeń i dronów do samoobsługowych kiosków i pojazdów autonomicznych. Wydaje się, że ludzie stają się coraz bardziej wygodni w zakresie sztucznej inteligencji i korzyści, jakie może przynieść - szczególnie w sektorze obsługi klienta.

RPA odmienia podróż klienta

RPA (Robotic Process Automation) automatyzuje szereg procesów biznesowych do tej pory obsługiwanych przez ludzi, a jego oprogramowanie pomaga usprawnić tradycyjne działania oparte na regułach w ramach podróży klienta. Klasyczna podróż klienta obejmuje wszystkie kroki podejmowane przez klienta przy próbie zakupu produktu lub usługi od dostawcy. Podróże klientów mogą być stosunkowo proste lub skomplikowane, mogą być pojedynczą interakcją między konsumentem a dostawcą lub długotrwałym procesem. Po drodze zwykle pojawiają się pewne problemy, ale RPA może być doskonałym narzędziem pomagającym przezwyciężyć wyzwania i przynoszącym ogromne korzyści. Ale czego mogą oczekiwać firmy wdrażające rozwiązania RPA i AI? O tym przekonacie się już za tydzień.